Kayraklc doktorumuz ve ebemiz dedi ki .
1- 38 dereceyi geçerse ateşi calpol ver düşmesini bekle düşmez ise 6 saat sonra tekrar calpol verebilirsin . ( diyelim ki calpol verdim 6 saat içinde düşmedi çocuk steşler içinde mi kıvransın dedim hayır ılık su ile kompres yap duş aldırma sakın dedi )
- 3 gün yıkamayın bebeğinizi
- Her bebek ateşlenecek diye bir kaide yok sadece huysuzlukta yapabilir bol bol ilgilenin bol bol emzirin .
benim doktorum ateşi çıkmadan önlem olsun diye calpol verme çıkarsa verirsin demişti ben burda görüyorum ki daha aşıya gitmeden bebeğe calpol veren var bakın arkadaşlar calpol bir ilaç ve bebeğiniz daha su içmeden ilaç vermeyin. Ateşlenmesi bilimsel olarak güzel bir şey vücudunun bağışıklık sisteminin çalıştığını ve mikroplarla savaştığını gösterir . Geçmiş olsjn