Arkadaşlar Aylardır temiz temiz roborockumu kullanıyordum, bende s5 max var ve çok memnunum, fakat burda okuduktan sonra bazı hanımların içine yüzey temizleyici koyduğunu öğrendim, yapılmaması gerekmesine rağmen şeytan dürttü yapayım dedim😂bir süre yaptıktan sonra fırçam , filtresi gibi ek parçalar yapış yapış olmaya başladı, sonradan sürekli ıslak uyarısı verdi, çalışmadı. hepsini çıkartıp yıkadık kuruması 48 saati geçti , 3 günü geçti hala uğraşıyoruz,elimiz ayağımız olmuş ev kirlenmeye başladı. 😂çünkü tamamen kurumadan çalışmaya izin vermiyor. Siz siz olun kullanma talimatına göre kullanın, filtrenizi 2 haftada bir sadece suyla yıkayın, ve içine herhangi birşey katmayın.