Mavi2 ah biz anneler cefakar anneler şüphelerimiz tedirginliklerimiz hiç bitmez. Beni de kendi doktorum silkeleyene kadar hep sizin gibiydim ve gittiğim doktora çok güveniyorum sizede bana anlattıklarını anlatayım. Bebeğin kilosu kaynananın gözüne göre eşinin isteğine göre olmaz. Bebek kız mı erkek mi? kaçıncı haftada doğdu? Kaç kilo doğdu? Anne sütü mü alıyor mama ile mi besleniyor? Kaka düzeni ne? Rahatsızlığı var mı? Bunlar çok önemli öyle kafasına göre eşin az diyemez. Ben 38 haftalıkken doğurdum 2930 kilo doğdu hiç anne sütü veremedim hep mamayla beslendi. Şu an 5 aylığa gidiyor 7 kiloya yakın diyebilirim. Benimde kızım aşırı hareketli ayrıca genlerimizde aşırı kilolu bebeklik geçirmiş biri yok. Doktora götürdüğünüzde doktor bir anormallik var demiyorsa bu iri bebek sevdası nedir anlamıyorum. Bebekken sevimli geliyor ama ilerleyen yaşlarda çocuk obezitesiyle uğraşır durursunuz. Son olarak hipp mama kullandığınızı söylemişsiniz hipp kilo yapmıyor. Ben 2 buçuk ay hipp kullandım ilk ay dışında hep 700-800 gr aldı sonra evolviaya geçtim 900 gr aldı. Tam her şeyimi düzene sokmuştum 4. Ay atağına rağmen sonra babasından bi hastalık geçti tüm düzenim bozuldu. O yüzden bir rahatsızlığı var mı önce onu araştırın eğer yoksa mamanızı değiştirmek de fayda var