Mavi2 valla biz 5.ayimizda dahi 120 iciyosuk suan alti bucuk ayligix malesef anca 150 hatta bazen 120 iciyoruz icmiyor benim kizim hangi mamayi denersem deneyim yok
Malesef bazi bebekler mamalari sevmiyorlar bazilari 150 200 cc iciyorlar ama cokda zorlamyon uc aya gore kilosu gayt guzel doktormu zayif dedi size hastanedekimi saglik ocagindakimi genelde alti aylikkej dogum kilosunn iki katina erismesi lazim diye soyluyorlar suan sizin anlatriginiza gore kilosu uc aya gore gayet guzel