nursocum Ay-Bek ayva bulabilirsen çekirdeklerini beklet jel gibi olunca sür bide havalandır nemli kalmasın benim öyle gecmişti
Julijuli Ay-Bek lütfen mumsy i düzenli sür.beni kurtaran o oldu.yemin ederim emzirmeyi bırakıyordum.akşamdan gogsune sur bi makyaj temizleme pamuguyla üzerini kapat bu arada diger memeni ver.sabaha geciyor.acil şifalar dilerim.
Ay-Bek Julijuli İlk gün kullandım sanki biraz hafifledi gibi. Senin de ısırıktan dolayı mı yara olmuştu ?
Julijuli Ay-Bek emmeden dolayı kıpkırmızı ve çatlamıştı derin derin.ilerleyen aylarda ısırıktan da yara oldu.her seferinde sürerim bir gecede sabaha hemen geçer.inşallah sana da şifa olur canım işime yarayan tek krem oldu,çok geçmiş olsun