Ay-Bek kuzum cok gecmis olsun oncelikle..kuzenim bende 3 hafta önce dogum yapti onunda yara olmustu hep..ben dogumdan once basladim LANSINOH (50-60 TL) bir sorunla karşılaşmadım, bu kremi sürünce yikama gibi bir derdin de yok emzirebilirsin bebeğini..devamli kullan ki ise yarasin kuzum..