Emir123ali similac mamada tek rahatsız olduğum şey ölçü🤦🏻♀️ Neden 1ölçek 30cc değil de 60olur anlayabilmiş değilim,90lık hazırlarken silik çizgide ayarlamak beni zorluyor.
Burada dikkat önemli,hangi mama olursa olsun hazırlanışını okumadan yapmamak gerek. Bir kerelikten birşey olacağını düşünmüyorum