Bizde yeni 8 aylık olduk 3. Yeni Dişimiz çıktı, sabah bizimle kahvaltıya oturuyor yumurta sarısı, labne ve bir zeytin hep var menümüzde, öğlen sebze ya da ne denk gelirse çorbası, öğleden sonra yoğurtlu meyvesi akşam üzeride yaptıgım çorbanın geri kalanını yiyor. Herşeyi merak ve keşif halinde hiç durmuyor çekmeceleri açıp kapatmak favorisi, emeklemek bakmak incelemek istiyor. Dedede diyor, baba diyor, anne diyor (sıkılınca) alkol yapıyor sevinince, Sürekli dizlerinin üzerinde duruyor ve kalkmaya çalışıyor. Ne bulursa ağzında :) en olmadık şeyler de elinden hiç düşmüyor. Su şişesinin kapagı gibi vs. Alt değiştirirken veya yüzünü silerken tam bir savaş yaşıyoruz. Uykusunun geldiğini bariz belli ediyor ve 30/45 dk uyuyor günde iki defa filan, güzel uyku uyuduysa da gec uyuyor 10/10:30 civarı. Yeni kulağında iltihap vardı gecti, antibiyotik kullandık ve huyları cok değişti tam alıştırmıştım pütürlüye bizimkide yemez ağzından çıkarır oldu ama tavsiyem yoğurtla verirseniz yiyor. ilk yemeği sonra kaşığın ucunu yoğurta batırırsanız ilk yoğurt tadını alıp yiyor🤗 hepimizin kuzularını allah bağışlasın sevgiler…