Gossipgirl14 valla bizde söyle 8 buçuk aylıgiz
-ba ba, de de , gel gel, anniii diyor bazen
-sabah kahvaltıda yumurta sarısı ici ne zeytin yagi ya da pekmez ya da muz karıştırıyorum asla blender kullanmadım bazen 1 çay kaşığı bazen de 1 yemek kaşığı yiyor mutlaka pekmez veriyorum azıcık bazen çorba şehriye ile yapıyorum çok seviyor onu
-uyku düzeni ne siz sorun ne ben söylim yan tarafa bi aile taşındı çocukta hicbir düzen kalma di tabi çok gürültü yapıyorlar o yüzden bi düzen yok
-oyun herşey ençok şarkı söylüyoruz, oyun halısı var onu seviyor hikaye kitabı seviyor top u var yastık gibi oluyor ya onu seviyor 3 tane çıngıraklı zurafasi var onu seviyor bu logolardan aldık onları keşfediyor boyutlu halkalardan aldık onu ben gösteriyorum nasıl yapılacağını ama yapamıyor normal olarak
-dişler henüz hiç çıkmadı görünürde de bisey yok gibi bakalım ne zaman sürpriz olacak bize merakla bekliyoruz
- bizimki de çok yaramaz, miz miz bir bebek kucağımda oyuncaklarıyla oynuyor çoğu kez ama varlığına şükürler olsun. Benim kızım da kolay yenen şeyleri seviyor püre çoğu kez midesini bulandırıyor ama zorlamadan ve pes etmeden denemeye devam ediyorum. Biz bastan beri pütürlü verdik ama yine de bazı zamanlar istemiyor. Arpa seviye çorbasını deneyin bence o yumuşak ya hemen alıp yutuyor sonra sonra ağzında çiğnemeye başladı. Benim tecrübelerim bunlar. Uzman değilim valla yaşayarak öğreniyor insan. Sağlıkla büyüsünler yavrularımız 🌺🌺