Fatmabkdmr Merhaba benim bebeğimde böyleydi sütüm tazyikli geldiği için fazla geldiği için ağlıyormuş emzirme danışmanıyla konuştum emzirmeden önce sağım yapmamı söyledi artık rahat emiyor ağlamıyor birde gaz olabilir süt çok veya az gelebilir bunlardan biri sebep oluyormuş emerken ağlamaya bilginiz olsun. En kısa zamanda düzelir inşallah