Canım gazdandır o benim bebeğimde 2 3 aylıkken aynı öyle aç ama emerken ağlıyordu artık edemedim emzirme danışmanına sordum hatta video çekip attım oda çok yardımcı oldu saolsun hanhi gaz damlasını kullanıyorsan değiştir hatta benm hemşite bi ablam var o az bi naneyi suda kaynatıp ılık bi şekilde 1 2 çay kaşığı veriyordu bebeğime çok rahatlıyodu tavsiye ederim