6 aylıkken telsiz aldım 6 buçuk aylık olunca ayırdım odalarımızı zaten karşılıklı çocuk odasıyla yatak odası . Gece kalkmadığı için hiç sorun olmadı . Gürültüye alışık bi bebek değildi ayırmam gerekiyordu biz yatakta dönerken bile uyanıyordu hepimz için böyle daha iyi oldu . Çok geçe bırakma canım istersen sonra daha zor olur