Zeynepinannesiii Cesaretim kırılıyor kaynanam yüzünden . Sanki alıyorum kilometrelerce öteye koyuyorum ama kafaya koydum . Nasıl ki gündüz uyurken onu gormeden başka odada rahatca tv izleyebiliyoruz gece de öyle yapabiliriz 🤭. Kac aylıkken ayirdiniz odanızı
Ececik07 Zeynepinannesiii benim 7.5 aylık oldu ayırmam lazım geç bile kaldım ama yapamıyorum onun kokusu olmadan nasıl uyuyacağımı bilmiyorum
Esraabozdemir09 Zeynepinannesiii 1.5 yaşında hala yanımda yatıyor bırakamıyorum illa bir yerine dokunup uyuyacağım sanırım ayıramayacağım odamı 😅
Serenty MuhammedAmine ya bende ayırmak istiyorum ama kıyamıyorum.sizin dediginiz gibi hepimizin uykusu bozuluyor.sabah ise giderken hazirlanamiyorum. Tikirtimiza uyanıyor .süreç nasıl ilerledi peki
Zeynepinannesiii Ececik07 ben bi kez denedim cok aklım kalmıştı ama artık 1 yaşına girecek ayırmam gerek diye düşünüyorum
Zeynepinannesiii Esraabozdemir09 bu gidişle bende öyle olucam sanki 😄. Gece bizim sesimize rahatsızlanıyor diye düşünüyorum sanki .
Deletedmom_29 Zeynepinannesiii 3 aylık oğlum daha küçük olduğu için mi bilmiyorum ama ben gündüz de onu görmeden başka bir yerde duramıyorum uyusa bile gözümün önünde olacak şekilde uyutuyorum. Ya da 2 dakikada bir yanına gidiyorum.
Zeynepinannesiii Deletedmom_29 küçükmüş canım seninki 😊 benim 3 aylıkken kucaktan inmediginden ayırma luksum yoktu pek
Zeynepinannesiii efelettin ben 1 hafta denedim aynı şekilde zorlandım şimdi odamızı değiştik tekrar beşiği koydum alışmıştım düzenimi kendim bozdum 🤦♀️.
MisSaLyaa 14 aylik kizim ayirmadim ben daha 3 yasina kadar ayiramam sanirim sabaha kadar miz miz uyanan bir bebek cunku
efelettin Zeynepinannesiii bebekler düzen seviyor bence. Uyku düzeni, yatağı, yemesi, içmesi. Rutin oluşturmak lazım aslında 😊