Aysun91 Zeynepeymen postun amacı ilgilisine hitap etmektir. Sıkıldığınız bir konunun içeğirini açıp bir de oraya yorum birakmanız tutarsız değil mi?
Zeynepeymen Postu açan hanımefendi bişey yazmamıs siz laf yarışına girmişiniz gülüyorum hepinize..Kaynana ve görümcesi arkasından burda dedikodu yapanlar ve yaptı şeye bide burda destek bekleyenler normal, benım sıkılmam olayy 😂ilahi cok güldürdünüz saolun.
ZuZu97 Minelsumm eşin için sabretmelisin canım oğlum 9 aylık ve 9 aydır sabrediyorum gerçekten sinirlerim çok bozuluyor
Yigitalininannesi Minelsumm 2 ay bana okadar çok şey yaptıki kaynanam sabrettim şimdi kendi 3vimdeyim 8 saatlik uzaklıkta anca telefondan konuşuyo takmıyorum bile ama allah görüyo sütum kesildi mama ile besliyorum çocuğumu o derece mahvettiler beni