Minelsumm bende böyle olmuyor.. evet kendilerince çok bilebilirler ama sadece biliyorlar gerisi yok çünkü uygulayan yok izin veren yok çünkü anne biziz onlar değil izin vermeyin güzel bir dille uyarın umarım işe yarar yaramazsada tamam diyin ama uygulamayin o sizin bebeginiz eğer bana yardımcı olacaksaniz olun ama bana müdahale etmeyin de kırılıyorum üzülüyorum de..