tubbaaa Deletedmom4018 kokusu var canım kaç kişi sormuştu ne kullanıyorsun diye ama oyle ağır değil kokusu hafif ve güzel
Gltbb Arimayaa ilk uni baby kullandım sorun yaşamadım şuan dalin kullanıyorum gayette memnunum bu arada dalin %98 doğal içerikli üretti son çıkardığı şampuan daha temiz
Marcella Arimayaa Bütün bakım ürünlerini mustela kullanıyorum çok memnunum temiz içerik mis koku, fiyatları yüksek tabi ama kızım 6 aylık daha ilk şişeleri kullanıyoruz tavsiye ederim.
GokceT Uni baby kullanıyorum doğduğundan beri yenidoğan için olanını kokusuz hemde duştan sonra cildini kurutmuyor içeriğide uygun fiyatıda uygun
Seyda58 Bebegim 1 aylikken isilik oldu o zaman mustela aldim pahali evet ama 9bucuk aylik hala kullaniyorum bitmek uzere bittikten sonra da e bebek’in kendi urunu baby&me var ona devam edicem memnunum ikisinden de ve icerikleri temiz👍
Nrgs Arimayaa biraz pahalı ama mustela çok iyi kokusuna bayılıyorum içerik olarak da temiz ekonomik olsun derseniz de babyme ikisini de kullanıyorum ikisinden de memnunum
daiysdiuy Arimayaa 1 yasına kadar hem sacına hem vucuduna mustela kullandım, ama 1 yasından berı vucuduna e bebegın sampıanını kullanıyorum, evde olan mustela hala bıtmedı onu da sadece sacına kullanıyorum
My_son Arimayaa ya icerik haricinde cok kurutuyo saci vucudu yaa hic sevmiyorum tas gibi oluyo bi garip. Simdi ersagin cocuk dus jeliyle sampuanini kullaniyoruz yumusacik ve bitkisel ama bitince ne alcam onu bilmiyorum