Arimayaa Kızlar merhaba dalin şampuan kullanıyorum fakat cok olumsuz yorum aldim icimde rahat değil bu yüzden siz hangi şampuanı kullanıyorsunuz fikirlerinizi alabilirmiyim?
Unknown Arimayaa Hipp kullanıyorduk. Mustelaya geçmeyi düşünüyorum. Dalin’ in bebe yağı hamilelikte alerji yapmıştı. Kortizonlu kremler kullanmak zorunda kalmıştım. Bana alerji yapan bebeğime kim bilir neler yapar diye hiç yanaşmadım bile. 🤷🏻♀️
ZeynepGdum Arimayaa mühendisin oğlu diye Instagram hesabı var orda içerik listesine bakabilirsiniz. Ama tepkiler doğru Dalin kimyasal yuvası resmen. Mustelayi 1 yıl boyunca kullandim şimdi e bebeğin kendi sampuanini kullanıyorum içeriği temiz ve uygun fiyatli
Deletedmom4018 tubbaaa ya bende alicam ama içeriği temiz kimyasal içermiyor biliyorum peki nasıl yani kokusu falan varmi
xrtalafx Arimayaa uni baby eczacı bası tarafından daa öneriliyor yada seba med dalin içindee bır cok kımyasal barındırıyo ne kadae yılların şampuanı olsada
Miniksncp Arimayaa mustela kullanıyorum çok memnunum tabi biraz fiyatı yüksek ama konu evlat olunca ona mustela kendine ipek şampuan😄
tubbaaa Deletedmom4018 kokusu var canım kaç kişi sormuştu ne kullanıyorsun diye ama oyle ağır değil kokusu hafif ve güzel
Asklepios Arimayaa nivea baby çok güzel canım. Ben hem dalin hem Johnsons baby kullandım. Dalin ve Johnsons baby kurutuyor vücüdu ama nivea duştan çıkarken bile nemli oluyor sanki krm sürülmüş gibi
littleprincemom Arimayaa mustela kullaniyorum 1 aylıkken aldim 8aylik olduk hala bitmedi baya uzun omurlu gidiyo