Merilice ben geç başladım sezeryen olduğum için normal yaptıysan senin için sıkıntı yada her hangi bi risk taşımıyorsansa başlıya bilirsin canm ben 3,5 ayından sonra başladım sırtıma kadar kesik var bunun göz ardı edemem. İnşallah çabucak verirsin kilo benim bebegim 5 aylık. 2 ay oldu yapalı ne doğumda ne doğumdan sonra 73 kadar aldım verdim aldım verdim çok şükür 73 den yukarı çıkmadım ilk oğlumda 90 kiloya çıkmışdım bu defa bilgim olduğu için her şeyde dikkatli yiyip içiyorum her şeye dikkat ediyorum önce cahildim bilgim yoktu bu defa her şeyi kısıtlıyorum.😊