İlk doğduğunda prima pure kullandım sonra premium care geçtik bi ara molfiks aldım pure and softtu galiba pişik yaptı paket boşa gitti primaya döndük arkadaşımdan sleppy aldım primaya daha yakın yapısı molfiks kalındı baya slepyydende memnun kaldım şuan elimde prima stoğum var bitsin slepyyden devam ederim başka bez denemedim henüz