Kizlar bebeğim 3.5 aylık doğduğundan beri molfix pure&soft kullanıyorum.suan 4 numaralı beze gecicez ve paketteki miktar azaldığı için bez pahalı geliyor artık malum hayat şartlarında. Sleepy daha uygun en başta ikisi arasında kalıp Molfix almıştım kalitesine güveniyorum ama bebeğimi pişik yapar mı bez değişikliği Molfix ten sleepy e geçen var mı aranızda