zeynominiik SevcanDenizKorkmaz bende öyle yapıyorum, oyuncağını eline verip evdeki işleri apar topar yapmaya çalışıyorum sıkılınca yanında oturuyorum konuşuyoruz oyun oynuyoruz. Kucakta çizgi film izliyoruz bi süre.
zeynominiik mom093 bende bilmiyorum valla kısa süreli çizgi film falan izletiyorum benimki izliyor. Akşam üstü yürütece koyuyorum biraz o sırada da yemeği yapıyorum. Pek tek başına kalıyo sayılmaz.
mom093 zeynominiik ben de yemek yaparken ana kucağına koyuyorum sıkılıyor bı yandan yemek bı yandan ona sebeklik yapıyorum öyle anca birazcık duruyor 😀 benim bebeğimde çok yanlız kalmıyor