aysengul1 bende öyle, tek başına canı sıkılır diye düşüne düşüne her şeyi birlikte yapıyoruz. Yemek yaparken benimle birlikte mutfakta, oturma odasında arkadaş gibi oturup konuşma oyalanma. Aslında iyi mi yapıyoruz kötü mü bilmiyorum. İleriki yaş dönemlerinde tek başlarına oyun kurmalarına engel olur muyuz bilmiyorum. Sonuçta herşeyi bizimle birlikte yapmaya alışıyorlar.