Ssultannn anaokulu öğretmeniyim 4 yaşındaki öğrencim hala parmak ucunda yürüyordu tedavi alıyordu sebebi yürütec bunu bildiğim için hiç istemedim ama annem illa al al diye diretti rahat edersin diye almadım gitti kendi aldı içine koyduk oğlum kendini aşağı atmaya çalıştı bir kaç kez koymadım eşim ben yokken koymuş geçen saniyelik arkasını dönmesiyle kendini atmış allahtanki tek ayağı içerde kalmış ellerinin üstünde kalmış. Sırf dik başlısın dedikleri içinn gönülleri olsun diye dakikalık koydum ama şimdi asla herkes farklı düşünebilir ama ben iyi yönlü bulmuyorum