Ssultannn evet baya kurtarıcı oluyor, ben de kullandım kızım 8 aylıkken almıştık. Ama keşke kullanmasaydım diyorum. 14 aylık yürüdü, sonra kalça kemiğinin de içe dönük olduğunu öğrendik. Sağ ayağı içe dönük basıyordu. Tabiki her bebekte olacak diye bir şey yok. Ama küçük bir ihtimal de olsa var.