Totisinannesi mamAras nbl drops probiyotik mi? Bebeğim 30 gunluk kullanabilir miyim acaba siz ne kadarlikken kullandiniz?
mamAras Totisinannesi biz 35 günlükken başladık normalde çocuklar için yazıyo üstünde ama doktorda eczacıda günde 3 damla kullan sadece demişti hiç sıkıntı yaşamadık evet drops probiyotik dediğim, doktorunuza danışın yine de ama zararı olmaz dedi bizimki
Sule4545 Buglemcim20 kuzenimin bebeği 4 aylık onun içinde makat darligi teşhisi konuldu doktor bir yıl içinde geçeceğini söylemiş bu yüzden ameliyat olmadı
Buglemcim20 Sule4545 kendi kendine kaka yapabiliyor mu. Benim kızım yapamıyordu ameliyattan önce hiç kaka yapamadı. Hep ben parmağımla genişletip yapmitırmıştım
Sule4545 Buglemcim20 yapıyor ama çok ağlayarak yapıyor bazen fitille yaptiriyorlar bazen kulak çöpünü zeytin yağına bandırıp yaptiriyorlar
Buglemcim20 Sule4545 bende öyle yaptırıyordum.bence üzerine düşsünler ilk gittiğim doktor düzelir demişti. İkinci gittiğim yağlı Bi film çekti. Bu beni aşar dedi. profesör Bi doktora yönlendirdi.