Benimki ileri kolikti aklına gelen bütün damlaları kullandım, nbl drops aldık eczacı önermişti çocuk 1 hafta sonra normale döndü gaz falan kalmadı, gaz ilaçlarına boşuna para verme bağırsaklar gelişmediği için gaz oluyor bunun için probiyotik damla en etkili çözüm dediğim markayı dene dr da en iyisi o demişti, bio gaia sab simplex, nurse harveys, relactaz, mommys bliss, maflor, aguline, metsil, zinco ve aklına gelen herşeyi kullandım sıfır etki