UzunHatun 4. Ayda oluyor öyle. Bir de bazı doktorlar direk tahlil yapmadan devletin verdiği kan damlasını veriyor o da kabızlık veya huzursuzluk yapabiliyor.Ben o yüzden düzenli tahlil yaptırmıştım. 8. Ayda bestiron aldım özel, doktor da önerdi.2 yaşında hala öyle devam ediyoruz.
- Ay aşısı zordur zaten + o dönemde büyük atak var.