elmalikurabiye kesinlikle haklısın özellikle meme reddinin en şiddetli olduğu atak bu atakta meme reddine direndiysen kurtardın sen kaybettiysen bir daha emmez memeyi bırakır 1 aydan fazla sürdü ama sonunda ben kazanmıştım odada koşarak ve zıplayarak emziriyordum 😁 tabi büyüdü şimdi 2 yaşında ama küçüğü geliyor yavaş yavaş şimdiden zirhimi takiniyorum bu arada her atak bir birinden zor ileriki ataklara da bir bakın tadına hele 🤣