deletedmom19 OgrtmnZz https://www.google.com.tr/search?q=babyneo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari
OgrtmnZz Nlngucluel merhabalar ben Babyneo markasını kullanıyorum kızım şu an 14 aylık.bir sıkıntı yaşamadık.internet üzerinden sipariş oluşturabilirsiniz
OgrtmnZz Leylak83 merhabalar evet diş fırçası yardımıyla pisliği tuvalete akıtıp öyle atıyorum makineye
Nesliii161034 OgrtmnZz peki makinede yıkama işlemini nasıl yapıyorsunuz yıkamada ne kullanıyorsunuz deterjan olara
Tuba_omer OgrtmnZz gece ne sıklıkla değiştiriyorsun ? Oğlum uyuduğu için 12 saate yakın değiştirmiyorum kakasını yapmadığı sürece. Yaptığın bu değilimden dolayı kutlarım seni 💕💕💕💕