OgrtmnZz Kızlar geçenlerde yıkanabilir bebek bezi kullanan var mı diye sormuştum.şimdi ben de aklında olup da cesaret edemeyenler için yazmak istedim.2 gündür kullanmaya başladık bezleri herhangi bir sızıntı sıkıntı yaşamadık.çok bez almamıştım aslında deneme amaçlı olacağı için.belki kullanamam diye ama zor hiçbir yanı yok.sadece bebişinizin poposu birazcık büyük oluyor o kadar ☺️O popoya da pat pat vurup sevgi hırsınızı çıkartabiliyorsunuz😄 ben sleepy marka bez kullanıyordum çok da memnundum lakin sağlığa zararları olduğu için bu işe başladım İnan’ın hiçbir zorluğu yok.günde en fazla 15 dknızı alır temizlemesi zaten makine yıkıyor.3-4 saate bir değiştiriyoruz ıslaklıktan rahatsız olur belki diye bu arada bebeğim 3 aylık.kısacası eğer düşünceniz varsa ve cesaret edemiyorsanız bir tane alın deneyin sonra kolaylığını göreceksiniz.hem bebeğinizin sağlığını koruduğunuz için hem de çevreyi kirletmediğiniz için ayrıca mutlu olacaksınız🌸🥰
KuzeyiinAnnesii OgrtmnZz hadi çiş neysede kaka yı nasıl hallediyorsunuz bizimkinin sırtına kadar çıkıyor bazen
Deletedmom47 OgrtmnZz Bravo size tatlım fakat ben uğraşamam mesela .Benim annem bana öyle kullanmış mecburen prima yaramamış hiçbşr bez yaramamış aşırı hassasmışımdı .Ama bebeğime yapamam fazla zor 🐣.
alicihankus OgrtmnZz merhaba hala ybb kullanıyo musun acaba bende almak istiyorum da ne alıcam tam kafamda oturtamıyorum yardimcı olur musun 😊
OgrtmnZz KuzeyiinAnnesii lineer denilen bir tabaka var o da kimyasal içermiyor ve incecik.bezin üstüne onu koyuyorum çıkma olmadı henüz.ama hazır bezlerde çok yaşadık maalesef çıkma olayını🙄
ebraradnn Bebekler için soluduğu hava bile zararlı açıkcası bana işgüzarlık geliyor tercih meselesi tabi ama şahsen ben uğraşamam çıkar at kolaylığı varken 🤫
OgrtmnZz ebraradnn dediğiniz gibi tabiki tercih meselesi☺️Ancak hazır bezlerde kokuyu hapsedici kimyasallar da bebeğe zarar veriyor bunu da unutmamak lazım ki koku olayı olmadı henüz bizde.ek gıdaya geçince olur mu bilemem
feldspar sizi tebrik ederim. çevre kirliliği konusunda çok büyük bir erdem yıkanabilir bez kullanmak. ben de cesaret edemeyenlerdenim.
OgrtmnZz feldspar eğer içinizde varsa alın ve deneyin İnan’ın hiçbir zorluğu yok ☺️ Bez poşeti atmadıkça insan daha da bir mutlu oluyor
OgrtmnZz Deletedmom47 aynı şekilde bana da hazır bez kullanamamışlar ama dediğiniz gibi bir zorluğu yok sadece sisteminizi oturtacaksınız hepsi bu ☺️
alicihankus OgrtmnZz kaç tane normal bez alsam işimi görür sonuçta yıkanıp kurutulacak bunlar kış daha zor kurur falan hem iç pedi ayrıyeten kaç tane almalıyım
OgrtmnZz Annesininprensesi evet çöpe atılıyor ama ben eski atletleri kesip koyuyorum onları da yıkıyorum.markasına göre değişiyor ben aldığımda 100lük olanını 25 liraya almıştım
Annesininprensesi OgrtmnZz fiyatı da çok iyiymiş👍🏻 Nasıl yıkıyorsunuz makineye atılmaz ki öyle pispis🤢