Canangnr cansugn Çıldırma alış çünkü bitmeyecek her yaşın atağı var bu yeni nesilde malesef ara ara hafiflesin oda yeter diyorum artık 🤷🏼♀️🙂
cansugn Canangnr 3 yaş daha kolay olur gibime geliyor en azından birbirimizi o zaman daha iyi anlarız aslında tam derdini anlatamadığı için böyle oluyor gibi 😂😂
Canga cansugn Bu zamana kadar çocuk bakmamışım diyorum 22 aylık ve çok çabuk sıkılıyor inatlaşıyor koltuktan atlamaya çalışıyor çığlık atıyor kafasını vuruyor diyeceklerim bu kadar.
Oznur cansugn yarın doğum günü bi haller olduğu kesin bugün helva kabini vermedim diye delirmiş gibi ağladı yerlere fırlattı kendini garip garip istekleri var gündüz uyumak istemiyor falan filan başım kaynıyor artık
Pelvan cansugn bennnnn delirmemek az kaldı Allah aşkına o kriz atak anlarında ne yapıyorsunuz bir anlatın