Cannsuu [bilinmeyen] ya başka bi arkadaşım daha dedi bunu bana. Oda boşuna o kadar para vermişim dedi 😂
Cannsuu Sevilsevil weebaby aldım bende onu almıyor. Bugün nuk aldım onu da almıyor. Yarın devam edecem artık alıştırmalara. Bakalim.
Eyeltu Avent Ultra air verdim hemen tuttu oğlum 25 günlüktük şuan 2 buçuk aylığız çok seviyoruz emziğimizi 🥰 iyi ki verme diyenleri dinlememişim çok rahatız elhamdulillah 🧿
Cannsuu Eyeltu keşke bende dinlemeseydim. Pişman oldum açıkçası. Siz en güzelini yapmışsınız valla. Bide oğlumun gündüz uykusu da hiç yok. Düşünün beni akşama kadar 😢
Lavitaebella Eyeltu 1-2 aya meme reddi başlarsa üzülmycek misiniz? Sonra neden emmiyor demeyin. Bu kötü senaryo tabi.
Eyeltu Cannsuu gerçekten zor öyle. İki kızımda da çevrenin sözünü dinledim vermedim emzik. Ne gecem vardı ne gündüzüm. Etrafı memnun etmek için kendimi mahfettim. Bu 3. Çocuğum kimseyi dinlemedim. İnan rahatlıkmış 🤦♀️
Tazeanne16 KAUçuk emzik cok iyi benim oğlumda ondan kullanıyo chicco marka, hoş ben doğdugu aksam hemem verdim emzik ama bide onu dene
Cannsuu Tazeanne16 nuk un kaucuk emziğini dün aldım. Dünden beri denemeler basarisiz. 3 aylık oldu oğlum sanırım vermekte çok g ec kaldım 😢
[silindi] Ben hafif pekmez vererek alıştırdım, bi hemşire arkadaşın tavsiyesiyle yine doktora danışın ve orjinal pekmez olmasi da önemli cnm 😊🙏🏻
UluElif Cannsuu emzik büyük rahatlık. Her zaman olmasada uyku için çok yararlı oluyor. Bende geç başladım ama vereli beri baya rahatladım.
Emir29 Cannsuu chicco canım emzik ucu digerlerine göre daha küçük bence bebegin agzina daha uygun damaklı ve damarlı bi yapısı var tavsiye ederim
Cannsuu Emir29 chicco marka herşeyimiz ama emzik dışında 😊 en önemlisini başka marka almışım şansıma o zaman. Hemen bakayim ona da 😊 tsk ederim