mangooananass ben kızımın keyfi yerindeyken ana kucağına yatırıp banyonun karşısına koyuyorum kapı açık sekilde duş alıyorum, yine keyfi yerindeyse ana kucağı veya oyun halısına koyup kahve yapıp içiyorum, genelde soğuduğunda içebiliyorum ama olsun😊 bu arada günde 200 ml yani bir bardak kahveyi yasaklamıyor doktorlar, sadece emzirdikten sonra kahve içiyorumki bir sonraki emzirmeye kadar kafeinin etkisi azalsın. Bir de gündüz ayağımda sallarken kitap okumaya başladım son günlerde. Benim kendime ayırabildiğim zamanlar bu kadar😊