mangooananass Güzel annelerim 2 aylık kızım var ben ne zaman kendime zaman ayırabilecem eşim polis özel harekat yanımda çok olamiyo ben de kızım uyusa nile tedirgin oluyorum hiç bisey yapamıyorum uyanacak diye. Ne kadar sürer bu tahminii
Mom9 mangooananass bebeğinizin kişiliğine bağlı. Uykuyu seven, düzeni seven, sakin bir bebekse düzelir yaşına kadar
Ruyaalya mangooananass biz de 3 ay 12 gunluguz ama hiç zaman ayiramiuorum kendime aynaya bakmayi unutmusum bı baktim ne göreyim kaşlarım örülecek neredeyse 😂😂🙈tek lüksüm kahve içmek
Asu1 mangooananass benim kızımda 10 gün sonra 3 aylık olacak eşim çok yoğun çalışıyor tek başıma sayılırım çok yoruluyorum bazen aynaya bakınca utanıp saçımı başımı toparlıyorum😂
TospikOglusum mangooananass banada demişlerdi içme diye bebegim doğduğundan beri Türk kahvesine nescafede iciyrm hicte bişey olmadı hatta nohut ve fasulyede yedim hep tabi icine kimyon atarak😁👍şuan oğlum 4ay 11gunluk
mangooananass TospikOglusum sabah akşam kimyon cayi içiyorum ama sanki hala gazi var gibi belki de süt alerjisinden kaynaklidir
Hasret51 mangooananass benim eşimde uzman bizimki 3 aylık olmasına az kaldı hala o şekilde kendime zaman ayiramiyorum ev isi yemek derken gece kendimi yataga zor atiyorum 😂😂
Ozlemturan mangooananass benim bebeğim 3 ay 5 günlük. Bi uyuduğunda önce maske yapıyorum yüzüme sonra işlere girişiyorum. 😂Allahtan annem var yakınımda 2 haftadır, haftada 2 gün, 2 saat bırakıyorum spora 🙈
Bill mangooananass benim oglumda 2,5 aylik uyudugunda gayette guzel istediklerimi de yapiyorum. Kendime hic vakit ayiramiyorum diyenlere de sasiriyorum hic mi uyumuyo bebekleriniz🤔
mangooananass Bill uyuyo ama çit sesine uyaniyo hemen e bu evin yemeği temizliği ütüsü camasiri bulasigi. Bi de bebeğimde süt ve süt ürünleri yumurta tavuk kırmızı et susam alerjimiz olduğu için ne yesem diye düşünerek geciyo zaman
mtmcn mangooananass kizim 16 aylik yalniz bakiyorum esimden baska kimse yok oyaramaz cok hareketli bir cocuk degil ama yemesi icmesi oyunu emzirmesi alt acmasi gezdirmesi derken bazen aynaya bakinca korkuyorum😂
mangooananass mtmcn ben de aynı ya çocuktan önce öyle aman aman süslü değildim evde makyaj yapmazdım gelir gelmez çıkarırdım. Şimdi bildiğin savaştan çıkmışım sanki 😂😂😂