Kuuuzeey 4. gunu salgida cok artis olmustu pipi etrafinda tabaka halinde deger beye foto attigida yikayin artik 4 gun den itibaren demisti.nitekim ginde 3 kez ilik suda oturma banyosu ve yikama yaptik cok cok iyi geldi 6. gun sislik iniyo morluk zamanla geciyo.simdi onumuzdeki hafta bir ay olucak bizim hersey normale dondu ama dikisler 1 ayi bulur dedi druz.bana hic gecmiycek gibi gelmisti o pipiyi ciger gibi gorunce.cunku 15 gun hic abartmiyorum cis yaparken ck agladi yavrum deger bey cok rahatlatti beni panik yapmayin hersey yolunda diye.o yuzden sikmayin caninizi bi kac gune iyilesir gecer