Arkadaşlar iyi akşamlar bugün 2 aylık bebeğimi sünnet yaptırdık lokal anestezi ile oldu çok şükür şimdilik fazla bı sorunumuz yok biraz ağlıyor önerileriniz var mı acaba şişliği ne zaman iner küçükten yaptırmak iyi olur dediler yaptırdık ama hala korkuyorum bı sorun olur mu acaba