Seden Hayatnegarip hayır hediye geldi ama etrafimda da gördüğüm kadarıyla hepsi aynı şekilde. Dışı baya kalin bi plastik tarzı malzeme (adini bilemedim o yüzden plastik diyim:)) eşim sisirdi hatta onu havasi inmisti suan daha sert şişkinliği bizi bile taşıyor :))
EmineB10 Hayatnegarip biz kazıma pazardan almıştık kızıma çok kullanışlı gelmedi bana zıplamak için alıyorsanız çocuk kendi başına zıplayamıyor. Zıp zıp tolar var ben onlardan tavsiye ediyorum onda çocuk kendi zıplayabiliyor
alyatosum Hayatnegarip kızım 20 aylıktan beri çok güzel biniyordu şimdi biraz biraz sıkıldı bi de çok sık iniyor şişiriyoruz habire
tde_kbr Hanımlar dikkat edin ama bende vardı çöpe attım 27 aylık yeğenim üzerinde zıplarken başı geriye doğru düştü parkeye başını çarptı çocuk. Ben tehlikeli buluyorum kendi çocuğuma kullanmayacağım o yüzden
Deletedmom4018 Hayatnegarip benim bi yakinim aldı çarşıda birsürü var ve cok tehlikeli açıkçası sürekli yanında olmanız gerek düşüp kafasını sert biyerlere vurabilir 😐
Zeynebimmmm Hayatnegarip biz burda küçük bı mazadan aldık zip zıp eşek mazada koktu ağladı almayacaktim alışır dediler eve geldik hemen bindi üstüne süreklidir biniyo 2 buçuk yazında 😊