Smy16 Bebegim 3 aylık biberonu tutamıyo ucundan dolayımı acaba acil bilen varsa bi yardımcı olun hemen gidip alıcam ona göre bendeki tek delikli
Ceydakoruc Smy16 kızımda aynıydı sadece lansinoh biberonu tuttu ucu bütün biberonlardan farklı kesinlikle tavsiye ederim
Atikeemre14 Smy16 canım ben kızıma hafta sınu meme ucu aldım yenı meme ucları cıkmıs puslu gıbı aynı emzık bası gıbı oldar yumusakkı anlatamam ben cok pısman oldum oncekını aldıgımda bence bır bak derım
Atikeemre14 Smy16 yumusaklıgı anne gogsu gıbı ınan dokundugunda anlarsın ayıca neden bıberon emmıyormu
Deletedmom418 Smy16 ama. Bak benim kızım 5 aylık biz hala 1 numara kullanıyoruz 🤣🤣🤣 valla yeni uç almadım iğne ile genişlettim biraz😄
canimoglum_2020 Smy16 ama 3 aylık bebek çok delikli olmazki tutamaması delikten değildir başka sebep olabilir
Adelim 6aya kadar tek delık ucundan degıl bıberona alısmamıstır benım denemedıgım bıberon mama cesıdı kalmadı tam 2ay nr cektıgımı bır ben bır Allah bılıyor zor cok zordu
Smy16 Adelim bende tutturamadım biberonu ama aklıma acaba deliktenmi diye geldi phlipste 6 aya kadar 3 farklı başlık varmış benim bebegim emzigi tutuyo biberonu tutmuyodu simdi emzik ucuna benzeyen damaklı biberon aldım umarım onu kullanır
Adelim Smy16 benımkıde phılıps avent emzıgı ama bıberonlarını tutmadı chıcco serısını almıstım 2ay ugrastım uykuda verdım cogunlukla sımdı az az alıyor mamada en son bebelac gold nutrıcare aldım sevdı
Haticeugur 1 numara tek delikli olan yani, 0-1 ay arası için, 2 numara çift delikli olan yani, 1-3 ay arası için, 3 numara üç delikli olan yani, 3-6 ay arası için, 4 numara dört delikli olan yani, 6 ay üstü için, bende bi yerde okudum bunu
Ceydakoruc Smy16 bende aynı şekilde nuk, chicco, mamajoo, nip hepsini denedim asla tutmadı en son lansinoh aldım tekte tuttu, ucu aşırı derecede anne göğsüne benziyo ben 3 aylıktan beri orta akışlı kullanıyorum şuan 9 ay 19 günlük çok memnunum diğer biberonlar gibi ağzına almaya çalışırken ucu falan da esnemiyor ağız yapısına göre şekil alıyor baya başarılı bi ürün. Ama mama kullanıyosanız mamadan kaynaklıdan biberon istemiyo olabilir
Smy16 Adelim ben mama için degildesagdıgım sütleri vermek için biberon kullanıcaktım ama almıyo malesef sütlerim boşa gidiyo
Smy16 Ceydakoruc yok mama vermiyorum anne sütü vermeye çalışıyorum ama anca çalışıyorum sıpa almıyo 🙈 bide lansinoh deneyim olmazsa teşekkür ederim 🤗