Benm kızımda kucakta uyumaya alıştı halbuki hiç kucakta uyutmamıştım. Ama kendini güvende hissetsin diye de çokta takılmıyordum,zor oluyo öyle de. Kucaktan indirince hemen uyanıyo. Ben de elektrikli süpürge sesi açıyordum. Ama kendiliğinden yatakta beşikte uyusun istiyorum olmuyo.