Denizmelisa benim eşim ilk günler yanimizda yoktu telefindan konusuyorduk duyuyordu bu ne aptal bir ses ya piş piş çocuk kendi uyusun diyordu , şimdi işten gelince o bakıyor haftasonları da o bakıyor ben emzirip veriyorum o uyutuyor telefonuna 1 saatlik 3 4 farklı piş piş sesi yüklemiş hemen onu acıyor 😂😂🤣gündüz açmıyoruz gece de yatağına koyunca 15 dk açıp kapatıyoruz artık canım yavaş yavaş azalttik alışmasın diye bende kalitesiz uyuyor diye düşündüm ama tâbi ilk günler çok açtım yorgunluktan insan çözüm arıyor uyutmak için