vera66 dertlikerkenez bende makarnayı denedim çok yemedi gibi bu ara kaşık reddi ek gıda reddi başladı 🤦♀️ ama o zmn bende yanlış veya eksik bişi yapmıyorum demi ?
dertlikerkenez vera66 çok şükür şimdilik reddimiz yok. Sizin bebiş ne kadarlık, dönemsel bebeklerde görülen birşey miymiş red? Üç aşagı beş yukarı aynı veriyoruz bence.