Merhaba Hanımlar,
2 gece 3 gündüz ufak bir tatil yapmayı planlıyoruz. Gittiğimizde oğlum 9,5-10 aylık olacak. Kahvaltı dahil otelde kalacağız.
Anne sütünün yanında oğlum kahvaltı, öğlen çorba ya da kuru köfte ve yoğurt, ikindi sulu köfte, etli sebze yemeği, dolma, pilav, akşam üzeri ise meyve ve yoğurt yiyor.
arabayla gideceğiz. Bunları Yanımda götürsem hem bozulur hem de günlük yapıyorum yemeklerini. Orada yapma şansım olmayacak (kamp tüpü bile götürmeyi düşündüm odada kendim yaparım diye😋)
daha önce deneyimleyen anneler neler yaptınız? Neleri yanınızda götürdünüz?
düşün düşün içinden çıkamıyorum, neredeyse gitmekten vazgeçeceğim.