Aybars16 Nur1126 camım bizimki yeni başlıyor gibi ve aşırı saçı var gözükmüyor yani ben kendim elimle düzeltirken gördüm. Hafif sarı sarı başlamış yani
TYE Aybars16 ben yag ve karbonatı yaptıö ilk yapmma ragmen bile yarısı gittş konakların çok az kaldı 😊 tavsıye ederim
Princessmother Aybars16 yaptığım ilk gün yıkamadım sabah akşam yumuşattım taradım ertesi gün yine yaptım yıkadım. Bu arada zeytinyağı asitli önermiyorum bebeğin kafasına.
YagmurKoksal Aybars16 ben 2 hafta bebe yagoyla yaptım ertesi gün tekrar oluştı bi gün zeytinyağı denedim dha iyi yumuşattı tarayınca hepsi cıktı daha da olmadı çok şükür
Mrsarslan41 Aybars16 ben zeytinyağı sürüp bi 10 dakika beklettim sonra yıkamadan konak tarağı ile taradım parca parca geldi zaten 1 2 yapisimsa hemen geçti
Aybars16 Nur1126 birgün arayla. Belki iki günde bir e çıkarım artık çünkü havalar soğudu. Gerçi evimiz sıcak ama olsun
Asyafatih Aysenurglc canim konak şampuanı alerji yapıyor diye duydum almaya cesaret edemedim sizde sorun oldu mu oyle
Aras-ve-annesi Aybars16 bebek yapı sürüp geriye doğru tara canm bir kaç kez tekrarla geçiyor 😊 daha yeni yeni olmaya başladıysa hemen geçer zaten
Nur1126 Aybars16 bende sizin gibi yıkıyorum eskiler az yıkarmış ondan çıkarmış konak öyle söylediler bana