Oykununannesii12 ManiacsArmy bide 12 günlükken kasık fıtığı cıktı ameliyat dediler ondanda çok korktum açıkçası
ManiacsArmy Oykununannesii12 anlıyorum tabi insan bi an sağlıktan yana beklemedigi durumlarla karşılaşınca gerçekten korkuyor üzerine titrememek zor gibi duruyor haklısın annesi gerçekten kim olsa ayni endişeye sahip olurdu . Cok geçmiş olsun annesi simdi nasil fıtık durumu merak ettim
anne15 Oykununannesii12 bizimde 1 ay dolmadan capak oldu süt damlat dediler hepten sulandı gözü sonra doktor siyah cayın demiyle veya ılık suyla temizle dedi gecene kadar yaptm . Gecmezse damla vericem demişti ama bizim gecti
Oykununannesii12 Minikkmucizem amin inşallah ya. Allahım şifa bekleyen herkese şifalar versin inşallah tez zamanda🤲
Oykununannesii12 ManiacsArmy o zaman işte doktor o şişen yeri bastırmıştı orası içine girdi dedi o zamandır bida görünmüyor o şişlik. Tekrar çıkacakmı çıktığı zaman mı ameliyat olacak yoksa hiç mi çıkmayacak bilmiyorum ki