Oykununannesii12 benim kızımda yeni doğduğunda tek gözü çapaklanıyordu akıyorsu sarı bir şekilde . İlk ay konteolumuzde doktora aorsum o göz pınarları tıkanık olduğu için olur dedi iki gözün burunla birleşimine gün içinde masaj yap ve akarsa eğer ılık pamukla içten dışa doğru sil dedi sık sık dedi bende öyle şekilde yaptım ara da pamuğa ılık çay döktüm o şekilde atlattık . Ne damla ne krem hiç bişey vermemişti o zaman şuan 9 aylık 8.5 ayllıken diğer gözüdw olmuştu doktora götürdüm mikrop kapmıs demişti elleri hep ağzında ara ara sürekli gözlerini falan ovuşturuyorsu o şekilde mikrop kapmıştı sanırım antibiyotik krem damla falan verdi ilk kullanmaya kesildi akıntı falan