herseysensin aynen canım ben seseryan oldun duş ta alamadım sütüm gelmedi sarılık çıktı bebekte yara bere içinde göğüslerle emzirmeye çalıştım tutamadı mama verdim sonra göğü ucu aldım Allah’a şükür iyi ki cıkarmışlar bunu göğüs uçlarımın yaraları geçmeye başladı sağabilmeye başladım artık evlat olunca insan canının çıkacağını bilse uğraşıyor insan 😊