Ayb oraya da giderim yeter ki kızım emsin 😔 benim hamileliğim Cok kötü geçti ilk 3 ay hep kustum 8 kilo verdim sonra kalp damarımın tıkalı oldugunu öğrendim hala cleaxan kullanıyorum tabi kızım da kilolu doğmadı 2930 doğdu küçük biraz emmeyince nasıl kilo alacak bu yüzden Cok üzülüyorum 😔