Annebal sanıyorum siz baya küçümsüyorsunuz emzirme danışmanlarını fakat ben doğum yaptıktan sonra evimde danışmanlık alma fırsatım oldu ve çok faydalandım, ve evet hemşire oluyor genellikle danışmanlar benim evime gelen de hemşireydi. Göğüs ucu olmayan veya başta emzirme sıkıntısı olan anneler malesef destek alamadıkları için meme reddi yaşıyorlar, mamaya dönüyorlar. Emzirme danışmanları burada gerçekten çok yardımcı oluyor anneye. Doktorlar çoğunlukla emzirmenin detaylarına girmiyorlar, ve mamaya yönlendiriyorlar. Herkes bildiğini deneyimini paylaşıyor, ihtiyacı olan istediğini alır kullanır. O zaman buraya da post açılmasının manası yok, doktoruna sorsun herkes sadece doğru bilginin orada olduğuna inanıyorsa.