sevimlienerji Buzlukta saklanan her gıda biraz bozulmaya uğrar. Yetişkin insanlar olarak bizler buzlukta çıkan herhangi bir besini pişirme gibi işlemlere tabi tutarak tüketiriz ki içinde üreyen bakteriler de böylelikle yok olur. Ama normal yiyeceklerden bile çok zengin ve hassas içeriğe sahip olan anne sütünü çözdürüp küçücük bebeğe vermeye kalkışıyoruz nedense 😒 Anne sütü buzluğa atılmaz. Atılırsa bozulur ,siz onu çıkarıp çözdürüp bebeğe verirseniz bebegin sindirim sistemine zarar verir. Cızırdatıp verirseniz anne sütünün bileşenleri parçalanır sadece kalorisi kalır. Bu da bir işe yaramaz. Yapabiliyorsanız işe başlamadan birgün önce ve her akşam yedek olarak fazladan sağın dolabın soğutucu kısmına koyun ,dolapta 3 gün saklanabilir. En azından buzluğa attığınız kadar bozulmaya uğramaz. Veya işteyken de sağın , ısı koruyucu kaplar var onlara koyup eve gelince dolaba koyarsınız. Bu şekilde her gün yapın hem sütünüz artar. Buzluğa atmayın ama.