YasemiNYagmur1 benim kayınvalidemde yapmış dediğin gibi ağır değil bebeğimi rahatsız etmiyo ben kullanıyorum uyku tulumu almayı düşünüyorum ama Erzurum’da yasıyorum kısın burası -30 larda gece uyku tulumu bile tek başına yeterli gelmez o yüzden yanlarına da sıkıştırıyorum üstüne çekmesin diye şükür bir sıkıntı yaşamadım